Svetainės struktūra Versija neįgaliems
lt
en ru

Skelbiamas darbo konkursas Vidaus administravimo ir IT skyriaus Vyriausiojo specialisto pareigoms užimti

Skelbimas galioja iki: 2022-06-10
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Visagino savivaldybės administracija
Pareigos: Vidaus administravimo ir informacinių technologijų skyriaus Vyriausiasis specialistas (koef. 6,6-7,6)

PAREIGYBĖ

Vidaus administravimo ir informacinių technologijų skyriaus (toliau – skyriaus) vyriausiasis specialistas yra darbuotojas, dirbantis pagal darbo sutartį.
Pareigybės grupė – I.
Pareigybės lygis – A2.
Pareigybės paskirtis – vykdyti asmenų aptarnavimą vieno langelio principu, administruoti gautus raštus, prašymus, pranešimus, užtikrinti Lietuvos Respublikos įstatymų ir kitų teisės aktų, reglamentuojančių dokumentų valdymą, asmenų aptarnavimą ir informacijos teikimą, gyventojams.
Vyriausiasis specialistas tiesiogiai pavaldus ir atskaitingas skyriaus vedėjui.

SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI

6. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:

6.1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu;

6.2. turėti ne mažesnę kaip 1 metų darbo dokumentų valdymo srityje (arba klientų aptarnavimo srityje);

6.3. būti susipažinęs ir išmanyti Lietuvos Respublikos Konstituciją, Lietuvos Respublikos įstatymus, Vyriausybės nutarimus ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius savivaldybės veiklą, darbo santykius, oficialių dokumentų valdymą;

6.4. išmanyti Dokumentų rengimo, Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisykles;

6.5. gebėti savarankiškai organizuoti darbą, atlikti užduotis, rasti sprendimus savo veiklos sferoje, sisteminti, analizuoti, apibendrinti informaciją, rengti išvadas, planuoti, organizuoti savo veiklą;

6.6. mokėti dirbti kompiuteriu pagal bazinius kompiuterinio raštingumo reikalavimus, gebėti naudotis teisės aktų ir kitų dokumentų paieškos sistemomis, reikiamomis duomenų bazėmis;

6.7. mokėti rusų kalbą B1 lygiu.

šias pareigas einančio darbuotojo funkcijos

7. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:

7.1. aptarnauja besikreipiančius asmenis į savivaldybės administraciją „vieno langelio principu“, bendrauja su asmenimis, siekiant padėti identifikuoti ir išspręsti jų keliamas problemas;

7.2. koordinuoja asmenų priėmimą ir aptarnavimą;

7.3. priima asmenų prašymus ir nukreipia vykdymui, nustato, kokia jų esmė, kokios informacijos reikia sprendimams priimti, kokią informaciją ir dokumentus pagal galiojančius teisės aktus privalo pateikti asmuo, kuris kreipiasi, numato, kokią informaciją savivaldybės administracija gali gauti iš pavaldžių ir kitų institucijų, ir paprašo asmens, kuris kreipiasi, pateikti informaciją ir dokumentus, kurių administracija pati negali gauti arba kuriuos pagal galiojančius teisės aktus privalo pateikti šis asmuo, bet jų nepateikia;

7.4. registruoja gautus prašymus, pranešimus ir perduoda dokumentų valdymo sistemos priemonėmis vykdymui įgaliotiems asmenims;

7.5. asmens pageidavimu praneša asmeniui, kuris administracijos darbuotojas nagrinėja dokumentą;

7.6. asmens pageidavimu per 2 darbo dienas nuo dokumento užregistravimo dienos asmens nurodytų adresu arba elektroninio pašto adresu išsiunčia pažymą apie priimtus dokumentus;

7.7. jeigu prašymo nagrinėjimas nepriskirtinas administracijos kompetencijai, persiunčia jį kitai institucijai ir pasilieka prašymo kopiją, informuojant apie tai asmenį;

7.8. kontroliuoja prašymų vykdymą;

7.9. asmens pageidavimu informuoja jį apie prašymo nagrinėjimo eigą;

7.10. įteikia ar išsiunčia atsakymus asmenims ir / ar kontroliuoja atsakymų išsiuntimą;

7.11. konsultuoja, informuoja asmenis klausimais, susijusiais su prašymo pateikimu ir nagrinėjimu;

7.12. rengia pasiūlymus, kaip geriau nagrinėti sudėtingus, dažnai gaunamus prašymus;

7.13. jeigu asmuo kreipiasi žodžiu, išklauso asmenį ir nukreipia jį pas vykdytojus arba kitą instituciją, kompetentingą spręsti klausimą, prireikus pakviečia reikalingus specialistus arba praneša asmeniui specialisto tikslų priėmimo laiką, vietą;

7.14. teikia pagal savo kompetenciją asmens prašomą informaciją, susijusią su jam rūpimo klausimo nagrinėjimu;

7.15. pateikia kitą asmenų prašomą informaciją, kuria disponuoja administracija ir kurią asmuo turi teisę gauti Lietuvos Respublikos teisės gauti informaciją iš valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų įstatymo nustatyta tvarka;

7.16. aptarnaujant asmenis žodžiu elektroniniais ryšiais suteikia asmens prašomą informaciją, susijusią su jam rūpimo klausimo nagrinėjimu trumpai ir suprantamai;

7.17. ne rečiau kaip kartą per metus atlieka asmenų prašymų nagrinėjimo ir aptarnavimo kokybės vertinimą pagal anoniminių asmenų apklausų rezultatus;

7.18. teikia informaciją apie anoniminių asmenų apklausų rezultatus skelbti savivaldybės interneto svetainėje;

7.19. esant būtinumui organizuoja raštu nevalstybine kalba pateiktų asmenų prašymų vertimą arba pats verčia tokius prašymus;

7.20. kartą per mėnesį pateikia skyriaus vedėjui ir vykdytojams ataskaitas apie gautų asmenų prašymų vykdymą;

7.21. palaiko tarnybinius ryšius su administracijos padaliniais, valstybės ir kitų savivaldybių institucijomis, įstaigomis, savivaldybės įsteigtomis įstaigomis, kontroliuojamomis įmonėmis pagal savo kompetenciją;

7.22. peržiūri, sistemina ir registruoja bendruoju įstaigos el. paštu (visaginas@visaginas.lt ir prasymai@visaginas.lt), per e. pristatymo sistemą ir kitu būdu gautus dokumentus, dokumentų valdymo sistemoje, skenuoja dokumentus ir užtikrina, kad dokumentų skaitmeninės kopijos arba oficialus elektroniniai dokumentai būtų įrašyti į DVS registracijos korteles, dokumentai būtų tarpusavyje susieti, perduoda juos pagal paskirtį įstaigos vadovams, teikia informaciją apie dokumentų ir pavedimų vykdymo eigą;

7.23. tvarko įstaigoje gautus dokumentus dokumentų valdymo sistemoje sudarytuose registruose;

7.24. gautus faksimiliniu ryšiu, el. paštu ar kitokiais telekomunikacijų įrenginiais dokumentus registruoja bendra tvarka;

7.25. kontroliuoja, kad prie visų dokumentų, jei tai yra nurodyta, būtų pridedami priedai;

7.26. tvarko, kaupia, sistemina, archyvuoja jo žinioje esamus dokumentus;

7.27. savo kompetencijos klausimais rengia raštų, atsakymų į asmenų ar institucijų raštus, paklausimus projektus pagal skyriaus vedėjo pavedimus;

7.28. tvirtina dokumentų kopijas pagal savo kompetenciją;

7.29. esant poreikiui rašo ir spausdina komisijų, darbo grupių, sudarytų mero potvarkiais ar administracijos direktoriaus įsakymais, protokolus;

7.30. rengia pusmečio, metų veiklos planus, ataskaitas ir teikia skyriaus vedėjui;

7.31. teikia pasiūlymus skyriaus vedėjui dėl savo darbo organizavimo;

7.32. tobulina teorines ir praktines žinias, įgūdžius, kitas profesines savybes ir gebėjimus;

7.33. inicijuoja viešuosius pirkimus, būtinus funkcijoms vykdyti;

7.34. pavaduoja skyriaus darbuotojus jų atostogų, komandiruočių ar kitais nebuvimo darbe laikotarpiais pagal atskirą administracijos direktoriaus įsakymą;

7.35. vykdo su skyriaus funkcijomis susijusius nenuolatinio pobūdžio skyriaus vedėjo pavedimus tam, kad būtų pasiekti skyriaus tikslai ir įgyvendinti uždaviniai.

Darbo konkurso nuoroda
Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį)


Komentarai

Vardas
El. paštas
Komentaras
Apsaugos kodas

Ačiū, komentaras bus matomas kai administratorius jį patvirtins.

{{msg}}

{{comment.name}} {{comment.time | u2date : 'yyyy-MM-dd'}}
{{comment.comment}}

Aktualios rubrikos

Visagino savivaldybė. Visos teisės saugomos © 2018 Sprendimas: UAB "Fresh Media"